Tokyo dag 15

13 augustus 2023 - Tokyo, Japan

Vanochtend nog even Takayama ingegaan om vervolgens rond de middag richting Tokyo te gaan. Twee treinen die naadloos op elkaar aansloten. Wat blijkt? De tweede trein was niet onderdeel van onze treinkaartje. De conducteur was ontzettend aardig en begreep wel dat er geen opzet in het spel was, geen boete dus en we mochten blijven zitten.

Rond 4 uur kwamen we aan bij ons in hotel in Tokyo. Het regende behoorlijk en volgens het weerbericht blijft dat ook wel even zo.

Sanne en Duiness gaan hun eigen weg want zij blijven in Tokyo tot donderdag. Hebben dus ook een ander hotel.

We lopen nog even Tokyo in en komen terecht bij een festival waar we ook wat eten en nog even wat danspasjes oefenen.

Nu weer terug in hotel en morgen nog de hele dag om te winkelen. We vliegen morgenavond terug om 00:05, dus eigenlijk de 15e.

Dit was ook tevens de laatste blog, denk niet dat we nog iets interessants te melden is morgen.

1. Bianca:
    13 augustus 2023
    Geniet nog even en een goede vlucht gewenst!
  2. Ralph:
    13 augustus 2023
    Veel plezier nog even en alvast goede reis morgen/overmorgen.
  3. Anneke:
    13 augustus 2023
    Was leuk om jullie reis op afstand mee te maken😊 Morgen gaan jullie vast nog ff winkelen🛍️ Alvast een goede terugreis morgen en overmorgen en tot snel! 😘
  4. Lia:
    13 augustus 2023
    Hallo allemaal, dus nu weer in Tokyo en morgen nog een hele dag daar! Fijne dag morgen, winkel ze en een hele goede vlucht gewenst morgenavond! Bedankt voor de leuke verhalen en groetjes voor allemaal 🙋‍♀️ ook voor Sanne en Duiness als jullie die nog spreken of zien!
  5. Kimberly:
    13 augustus 2023
    En zo is een mooie reis alweer bijna ten einde 😉 Nog veel plezier daar en goede vlucht!
  6. Ineke:
    13 augustus 2023
    Hallo nog een dagje winkelen en dan vertrekken jullie weer richting huis. Sanne en Duiness blijven nog een paar dagen samen in Tokyo. Was een geweldige onvergetelijke reis die jullie gemaakt hebben. Bedankt voor elke dag een verslag en de vele foto’s. Goede reis morgen avond naar huis . Groetjes
  7. Bernard:
    13 augustus 2023
    Tja aan alles komt een eind, hartelijk dank voor de mooie verhalen en natuurlijk de kiekjes.
    Wel milieuvriendelijk om een cookie cup, dat is een kopje koffie, in een koekje als kopje te serveren, tenminste als ik het goed zie. Blijkbaar zijn zelfs de Japanse conducteurs vriendelijk, vraag mij af hoe de communicatie is gegaan😏. Zo, nog wel een hele lange dag in Tokio, even uitslapen en dan weer naar Europa.
    Nu Sanne achterblijft kan ze mooi de taken van Yvonne / Esmee overnemen om het blog te vervolgen. Ik kijk evenzo hier naar uit😃.
    Waar vliegen jullie dinsdagochtend naartoe, naar het Midden Oosten of naar München?
    Rest mij nog jullie een goede reis toe te wensen en natuurlijk Sannen en Duiness, nog een gezellige tijd in Japan.