Wagayami - dag 11

9 augustus 2023 - Sonobe, Japan

Vandaag vertrekken we richting Wagayami. Op zich is er niet veel te doen in deze  plaats, maar we wilden graag naar het strand. Na een rustige start nemen we de trein. We zien al snel de zee naast ons en komen rond 1 uur aan bij ons hotel. Robert en Esmée nemen de trein naar een dichtbij gelegen strand en huren een surfboard. Vervolgens gaan we richting een ander strand waar je een mooie zonsondergang kan zien. Helaas was er bewolking boven de zee en was het wat minder spectaculair als verwacht.

We hebben best honger en vinden een Italiaans restaurant dicht bij ons hotel. Lekkere pasta en pizza’s.

Robert en Esmée hebben de smaak te pakken en willen morgen nog een uurtje surfen voordat we vertrekken richting Kobe, de stad van de beef en Wagyu burger.

1. Lia:
    9 augustus 2023
    Dus een rustige dag doordat er niet veel te doen is in Wagayami! Leuk dat Robert en Esmeé zijn gaan surfen! Fijne tijd in Kobe, hopen dat daar wat meer te beleven valt! Groetjes voor allemaal 🙋‍♀️!
  2. Ineke:
    9 augustus 2023
    Hallo wat een mooie strand dag jammer van de ondergaande zon die niet volledig te zien was. Het is Esmée en Robert zeker goed bevallen samen te surfen om morgen weer te gaan doen. Naar hoeveel steden moeten jullie nu nog gaan voordat jullie dinsdag thuis komen? Bedankt voor foto’s en verslag groeten.
  3. Frank:
    9 augustus 2023
    Yes, vakantie is pas echt compleet als je de zee hebt gevoeld.
  4. Bernard:
    9 augustus 2023
    Zo zo, deze dag was heel wat anders dan een tempel bekijken. Wat wel mooi was, in zo’n oude trein die blijkbaar aldaar nog steeds rijden. Ik ken ze wel als tram in Rotterdam maar niet als trein in NL. Wat een verschil met die andere snelle treinen. Ik mis wel Sanne en Duiness op het strand, maar wellicht een andere trein genomen om iets anders te zien. Jammer van de zonsondergang 🌇 had best wel mooi geweest. Maar wie weet komt er nog wel een mogelijkheid. Morgen naar Kobe, ik zag voor jullie een schitterende brug, en weer een echte grote stad met een grote haven met transport naar Europa. Heerlijk is dat eten bij een Italiaan denk ik zo, moeten jullie dan ook met stokjes eten, of mag hier een mes en vork gebruikt worden. Goede reis verder in Japan.