Dag 1 maar toch niet

28 juli 2023 - Luxemburg, Luxemburg

We zouden nu eigenlijk in het vliegtuig moeten zitten maar helaas….. Onze eerste vlucht was geannuleerd en dus konden we onze tweede vlucht niet halen. Luxair heeft ons toen overgeboekt naar een vlucht via Istanbul. Wij allang blij want we zouden nu eerder aankomen. Helaas…. deze vlucht was al vol en we stonden niet op de lijst. Dan maar weer terug naar huis. Hopen nu morgen te vliegen via München en dan een directe vlucht naar Tokyo. Komen dan zondagochtend 8:00 uur lokale tijd aan. Duimen dat dit gaat lukken 🤞Wel vast een foto in de lift bij terugkomst van het vliegveld.

1. Kimberly:
    Wat balen! Hopen dat het morgen beter gaat! 🤞🏻
  2. Bernard:
    28 juli 2023
    Dank aan jullie informatie over de eerste vakantiedag, het kan verkeren😢. Maar na een slechte start kan het alleen maar beter worden. Een goede Luxemburgse nacht toegewenst en hoop voor jullie morgen een biertje te zien drinken in München!
  3. Ineke:
    28 juli 2023
    Ik hoop echt dat morgen jullie vakantie echt gaat beginnen. Kan me voorstellen dat het balen was. Duimen maar.
  4. Lia:
    28 juli 2023
    Ga duimen dat het morgen goed gaat ! Goede vluchten en reis naar het hotel! Het is niet te geloven dat het zo mis kon gaan!