Kyoto - dag 7

5 augustus 2023 - Kyoto, Japan

Vroeg op vandaag. We gaan naar bamboo garden en willen de drukte voor zijn, zodat we wat leuke foto’s kunnen maken. Na bamboo garden even ontbijten en dan een boattour op de rivier. Dit is een soort raften maar met een iets grotere boot. Onderweg zien we wat vogels, maar ook apen.

Na de lunch lopen we nog wat rond. We besluiten de bus naar huis te nemen en een paar uurtjes te relaxen. Robert, Yvonne en Esmée proberen de buitendouche in ons huis uit wat een leuke ervaring is.

We lopen vanuit ons huis de hoofdstraat in om nog wat te winkelen, de temperatuur is inmiddels iets aangenamer. Duiness en Esmée gaan naar de McDonalds en de rest eet sushi met een heuse sushi-trein.

Weer een leuke dag gehad. Morgen nog een hele dag in Kyoto.

1. Anneke:
    5 augustus 2023
    Wow leuk zo’n boottocht! Volop natuur dus ook rond de grote stad. En die aapjes🥰
  2. Lia:
    5 augustus 2023
    Weer een leuke dag gehad vandaag,! Leuk dat jullie aapjes hebben gezien tijdens de boottocht! En even tussendoor relaxen is ook wel lekker toch! En sushi eten in een sushitrein 👍! Fijne dag nog in Kyoto 🙋‍♀️!
  3. Ineke:
    5 augustus 2023
    Hallo allemaal mooie foto’s en zeker ook wel spannend inde boot met zoveel mensen. Grappig dat Esmee en Duiness een andere keuze maken voor diner. Zijn er ook leuke winkels? Bijzonder die buitendouche weer eens iets anders. Zijn er ook veel toeristen uit Europa? De natuur is wel mooi in Japan en zeker ook heel schoon op straat. Op naar de volgende dag groetjes.
  4. Bianca:
    5 augustus 2023
    Avontuurlijke dag weer en lekker gegeten! Wat moet
  5. Bernard:
    5 augustus 2023
    Goedemorgen daar in Kyoto, mooie wildwater rivier, best wel spannend om dan te gaan varen tussen de rotsen door. Wat mij vanaf het begin al opvalt en zeker op het station, wat is het daar schoon, daar kunnen wij met al onze milieumaatregelen nog heel wat van leren. Wat is dat voor een gerecht (toetje) in dat bakje, lijkt erop dat het bijzonder zoet is? Nu ik was ook naar Mc-Donalds gegaan, ik ben met het eten niet z’n avonturier! Wedden dat jullie volgende stad Osaka, of Kobe is! Gezellige dag alvast toegewenst, geniet van het avontuur .